Phuket

23 februari 2009 - Bangkok, Thailand

Zoals jullie wel begrepen hebben, hebben we Hanoi reeds verlaten en zijn vrijdag j.l. vertrokken en prima aangekomen op Phuket. De gehele reis verliep vlekkeloos. De komende twee weken zullen er geen blog-berichten meer volgen, misschien nog wat plaatjes van Phuket e.o. Met de temperatuur is het erg goed gesteld zo'n 35 graden. Tijdens het snorkelen ben ik een beetje tever gegaan en ben behoorlijk verbrand zonder er ook maar erg in te hebben gehad, op mijn schouders en achterzijde bovenbenen. Ik heb vannacht dan ook grotendeels op mijn buik geslapen, het eerste akkefietje wat ons is overkomen. Ik had er vooraf voor getekend. Wij gaan ons nog even vermaken, we hopen jullie ook.

Oh ja, mailtjes (aan:[email protected]) worden nog steeds beantwoord en geen bericht is goed bericht.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Edwin:
    23 februari 2009
    Hoi daar,

Niet aan het eind van de vakantie nog even een zonnesteek oplopen hoor! Zou een domper zijn op zo'n geweldige vakantie. Geniet nog lekker van die laatste weken. Groeten, Edwin
  2. Bert en Paula v Bronswijk:
    23 februari 2009
    Wat een goud haantjes na zo'n reis nog veertien dagen vakantie
    Het is jullie van harte gegund rust maar goed uit maar denk wel aan de centjes want we zitten in een behoorlijke creditcrisis.
    Nog veel plezier en tot hoors
    PAULA BERT
  3. Maarten van Wezel:
    24 februari 2009
    Familie,

goed om te horen dat het nog steeds goed gaat, Hier net de carnaval achter de rug (ben nu ook wel toe aan vakantie) geniet nog even van de laatste mooie dagen! en tot gauw!
  4. Roland:
    2 maart 2009
    Hallo Wilma en Chiel,

Vermaken jullie je nog in Phuket? Hier is weer grijs en wennen aan de temperatuur. Ik heb geprobeerd foto's te mailen van je horlepiep bij Ome Ho en de tocht op de olifant.
    Groeten namens Sandra,
    Roland
  5. Roland:
    2 maart 2009
    Ik vergat te melden, dat je per mail met foto's, die ik wel verkleind heb de boodschap krijg, dat je mailbox vol is.