Chiel & Wilma

Foto’s:

Over ons

Chiel:

ik ben 49 jaar, samenwonend met Wilma en dol op haar, mijn werk, sauna, lekker eten, Indisch in het bijzonder, reizen en duiken.

Wilma:

ik ben 45 jaar en ik houd erg van mijn "mannetje". Ik doe vrijwilligerswerk als gastvrouw in een verzorgingstehuis en ben een echt familiemens. Verder speel ik Angklung (Indonesisch muziekinstrument) en zwem ik graag.

Over onze reis

Nog 1 dag en we vertrekken voor een rondreis door Vietnam en aansluitend nog ruim 2 weken luieren op of om Phuket. De reis door Vietnam is een georganiseerde rondreis met HSS (Het Schone Streven). Dit is een ideele organisatie, die veel projecten opzet en onderhoud. Wil je meer weten, ga naar de link. Na Vietnam wordt Phuket (een oude bekende) bezocht. Na de tsumani zijn we er niet meer geweest, we willen graag zien of "ons strandje" weer in oude glorie is hersteld, zo niet, er zijn nog zoveel mooie eilandjes in de Pang Nga  - baai.

Bezochte landen

Wij hebben 8 landen (4%) bezocht:

Egypte, Frankrijk, Indonesië, Nederland, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Vietnam.