Reacties

evert van welie Betreft Kon Tum Vietnam Beste Chiel en Wilma, Wij… 14 dec. '09
Roland Ik vergat te melden, dat je per mail met foto's,… 2 mrt. '09
Roland Hallo Wilma en Chiel, Vermaken jullie je nog in Phuket?… 2 mrt. '09
Britta Falkenberg Hi Good to hear, that you have a wonderful holliday!… 24 feb. '09
Maarten van Wezel Familie, goed om te horen dat het nog steeds goed… 24 feb. '09
Bert en Paula v Bronswijk Wat een goud haantjes na zo'n reis nog veertien… 23 feb. '09
Edwin Hoi daar, Niet aan het eind van de vakantie nog even… 23 feb. '09
Paul Koolen Ja het valt ook niet mee als je de zon niet gewend… 23 feb. '09
louis en Anneke Dag Wilma en Chiel, als ik dit schrijf liggen jullie… 21 feb. '09
John van Hest Hé Chiel en Wil, Fantastiche foto,s, Chiel als je… 20 feb. '09
Paul Koolen Ik geloof best dat jullie het erg vinden om vietnam… 17 feb. '09
Bert en Paula v Bronswijk Hallo Wilma en Chiel Even nog iets rechtzetten,wij… 17 feb. '09
Edwin Hoi Chiel en Wil, Met name de foto's spreken… 17 feb. '09
Angelina Vervoort Goedemorgen Chiel en Wil, Dat is toch helemaal super… 17 feb. '09
Bert en Paula v Bronswijk Hallo Wilma en Chiel We zijn weer wat dagen verder,We… 16 feb. '09
Paul Koolen Ik wist niet dat jullie met zo een grote groep zijn.… 12 feb. '09
Plugge Leendert Ze hebben daar nog geen spiegels.Laten trekken kan… 12 feb. '09
Bert en Paula v Bronswijk ben jalours op jullie mooie reis maarja je weet maar… 9 feb. '09
jolanda de wit Hoi Chiel en Wilma, Dat vrouwke met het roze truitje… 8 feb. '09
J. marcussen Interessante foto's. Jullie hebben een mooie… 8 feb. '09
Pa& Ma lieve luitjes Wij genieten van jullie verhalen en… 7 feb. '09
Paul Koolen Wat is vietnam toch gemoderniseerd als ik naar de… 6 feb. '09
Maarten van Wezel Ciel en Wilma, erg leuk om jullie verhaal te lezen… 6 feb. '09
Bert en Paula v Bronswijk hallo Wilma enChiel wij genieten echt van jully reisverhalen… 6 feb. '09
Plugge Leendert dia,s goed ontvangen Wilma staat er ge kleurt op ;… 5 feb. '09
Bert en Paula v Bronswijk volgen jullie nog steeds het is tot nog toe een prachtige… 3 feb. '09
Paul Koolen Ja het is zeker primitief, maar ondanks alles zijn… 3 feb. '09
Plugge Leendert schugtere Bhenar inderdaad, vergeleken met ons zijn… 3 feb. '09
Plugge Leendert Hallo chiel en wilma: mooie plaatjes schieten en toekijken… 3 feb. '09
Paul Koolen Allereerst wil ik zeggen hele leuke foto`s en volgens… 2 feb. '09
Pa& Ma wij genieten van jullie verhalen en de mooie fotoos… 2 feb. '09
remi zorge Hoi Chiel & Wilma, Een mooi en duidelijk reisverslag… 1 feb. '09
Bert en Paula v Bronswijk Hallo Chiel en Wilma We genieten van jullie verhalen… 1 feb. '09
Plugge Leendert wij zijn blij dat je genieten van de vacantie, maar… 1 feb. '09
Oom Peter Hallo Wilma en Chiel, Leuke reisverhalen hoor. Ik… 1 feb. '09
Wim Hermans hoi chiel en wilma, leuk hoor, die reisverhalen van… 1 feb. '09
Paul Koolen Sinds wanneer ben jij weg van kunst.Jullie hebben… 29 jan. '09
Paul Koolen Hallo luitjes, Het ziet er best interesant uit.Zoals… 27 jan. '09
Wim Hermans Hé vrienden, het zal daar beter zijn dan hier, weg… 27 jan. '09
Edwin Hoi Chiel en Wilma, Aan de foto's te zien is… 27 jan. '09
Paul Koolen Hallo we zien en horen dat jullie goed zijn aangekomen.… 25 jan. '09
Plugge Leendert hallo ghiel en wilma heel leuk dat je dit doen mag… 21 jan. '09
Edwin Betse Chiel en Wilma, Ontzettend veel plezier tijdens… 20 jan. '09
Maarten van Wezel Beste Chiel en Wilma, Het is jullie gegund, hele fijne… 18 jan. '09